vrijdag 2 februari 2018

Voortgang ...

Na drukke maanden vol concerten, werken en verjaardagen heb ik weer wat meer tijd. Tijd om lekker te freubelen. Na de voltooiing van het vorige borduurwerk heb ik meteen de draad weer opgepakt om samengestelde kussens te gaan maken. Omdat dit voor onze kinderen is wordt het [gelukkig] een kussen waarbij borduurwerk betrokken is. Het patroon van de Red Velvet vonden we zo leuk dat dit ook gebruikt gaat worden voor het eerste kussen. Dit wordt overwegen in groentinten zodat ik warm overlopend groen garen gekocht heb. Ik ben er vorig weekend direct mee gestart en op zondag kreeg ik hulp van onze Nuna. Alles is interessant voor de poezen zo ook mijn borduurwerk. Eigenlijk mag ze natuurlijk niet op de tafel, maar ja voor zo'n foto... maak je een uitzondering.  

Zoals gezegd borduur ik er flink aan door. Ook omdat zij binnenkort jarig is en ik haar dan wil verrassen met de kussens. Gisteren was Nuna wederom nieuwsgierig naar heen en weer bewegende draadjes en was ik natuurlijk alweer behoorlijk verder. 
Het blijft mooi werk om te doen. Maar nu eerst maar weer andere werkzaamheden die ook altijd door blijven gaan, zoals de boekhouding! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten